❤️ Αγαπημένα Μαρτίου 2018 ❤️



Το ξέρω ότι λέω συχνά για το πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός αλλά μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι είμαστε κιόλας στον τέταρτο μήνα του 2018!!! Καλό μήνα, λοιπόν, αγαπημένες μου... Όπως κάθε μήνα έτσι και σήμερα θα μιλήσουμε για τα προϊόντα που ξεχώρισα λίγο παραπάνω το Μάρτιο...
Αυτό το μήνα τα αγαπημένα μου είναι λιγοστά και αυτό γιατί λόγω δουλειάς πρώτον δεν προλαβαίνω να δοκιμάσω όσα θέλω αν και κάνω ψώνια συνεχώς και δεύτερον χρησιμοποιώ κυρίως δοκιμασμένα προϊόντα που ξέρω ότι δουλεύουν...

Ωστόσο, υπήρξαν καλλυντικά που μπήκαν πρόσφατα στη ρουτίνα μου αλλά και old time classics που ξεχωρίζουν εδώ και καιρό... Ας ξεκινήσουμε με τα πιο πρόσφατα αποκτήματα μου!!!


 NYX Cosmetics - Born to Glow Palette |25€| Παλέτα με πούδρες λάμψης σε έξι αποχρώσεις με μεταλλικό τελείωμα... Ιδανική για ταξίδια καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν σκιές αλλά και σαν ρουζ με ελαφρύ χέρι...

♥ Too Faced - The Clover Palette |40$|  Εμπνευσμένη από το σκυλάκι του ιδρυτή της Too Faced η συγκεκριμένα παλέτα δυστυχώς δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας...  Περιέχει 18 σκιές με ματ και μεταλλικό τελείωμα σε γήινους τόνους αλλά και ζωηρές δόσεις χρώματος με τη γνωστή ποιότητα Too Faced...

♥ Essence - Banana Powder |3.79€| Θα έχω να το λέω... Μετά την αντίστοιχη πούδρα της Kat Von D άλλη μία εταιρεία που πέτυχε τη γνωστή "μπανανί" πούδρα είναι η Essence!!! Σκοπός της συγκεκριμένες πούδρας είναι να φωτίσει την περιοχή κάτω από τα μάτια και για αυτό το λόγο έχει συνήθως πιο κίτρινο τόνο... Οι περισσότερες στο δέρμα μου μεταφράζονται σαν να με ποδοπάτησαν Μίνιονς και για αυτό τις αποφεύγω... Όχι, όμως, αυτή της Essence που έχει τον κατάλληλο τόνο και απόχρωση για ανοιχτά δέρματα...


♥ Urban Decay - Fetish Blush |29€ | Η ιδανική απόχρωση σάπιου μήλου με ματ τελείωμα... Αν και αποτελεί περισσότερο χειμερινή επιλογή το Fetish δε λείπει από το νεσεσέρ μου...

♥ Urban Decay - Abstract Cream Lipstick |19.80€| Από τη συλλεκτική συλλογή του Jean - Michel Basquiat πρόκειται για ένα κραγιόν με κρεμώδη σύσταση και μπεζ απόχρωση με καφέ ουδέτερο υποτόνο... Καθημερινή επιλογή κάθε φορά που δε μπορώ να αποφασίσω τι κραγιόν να φορέσω... 

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Μάρτη κορίτσια μου... Φυσικά περιμένω και τις δικές σας προτιμήσεις καθώς και οποιαδήποτε πρόταση για μελλοντικά άρθρα... Καλό υπόλοιπο εβδομάδας και θα τα πούμε ξανά στο επόμενο post...

XOXO
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...