The Sunday Edit | #2 | Current Favorite Lip Combos


Χαρούμενη Κυριακή αγαπημένες μου!!! Ελπίζω η εβδομάδα σας να πέρασε όμορφα και το Σαββατοκύριακο ακόμη καλύτερα ;) Αν ξύπνησες τώρα φτιάξε καφεδάκι και μείνε μαζί μου γιατί σήμερα μοιράζομαι μαζί σου μερικούς από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς κραγιόν αυτή την περίοδο ... Τι λες ψήνεσαι;;; 
Μπορεί ο Χειμώνας γενικώς να επιτάσσει σκούρες αποχρώσεις στα χείλη, κατά την άποψη μου δεν είναι πάντα εύκολο να συντηρήσεις ένα vampy προϊόν ειδικά αν η δουλειά σου είναι σε εξωτερικό χώρο όπως η δική μου... Για αυτό εμπιστεύομαι κυρίως ουδέτερα χρώματα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ενδίδω σε πιο βαθιές αποχρώσεις που και που... Παρακάτω σας δείχνω τα αγαπημένα μου ζευγάρια σε nude, vampy αλλά και κόκκινες εκδόσεις!!!


Αρχίζοντας, λοιπόν, θα σας μιλήσω για ένα πολύ φημισμένο ζευγάρι προϊόντων χειλιών που ακούει στο όνομα Pillowtalk... Όσες το ξέρετε και το χρησιμοποιείτε παρακαλώ στα σχόλια επιβεβαιώστε ότι το χρειάζονται ΟΛΕΣ οι κυρίες στη συλλογή τους... Αποτελεί την πιο τέλεια και συνάμα ιδιαίτερη roz-ροδακινί απόχρωση με θερμή βάση που πραγματικά κολακεύει όλους τους υποτόνους επιδερμίδας και ταιριάζει με τα πιο ουδέτερα έως τα πιο smokey μακιγιάζ!!! Βρίσκεις και τα δύο προϊόντα στο FeelUnique...


Επόμενος συνδυασμός επίσης ουδέτερης απόχρωσης είναι το In Control της MAC με το Matt #2  από την Essence... Αρκετά βαθύτερο μπεζ με καφέ βάση το μολύβι και ουδέτερο ανοιχτό καφέ το κραγιόν γίνονται ο καλύτερος σύμμαχος για ένα πρωινό εύκολο μακιγιάζ... 


Συνεχίζουμε με ένα συνδυασμό πολύ πολύ φλογερό... Δεν είναι άλλος από το Cherry Skies της NYX... Πρόσφατα η εταιρεία κυκλοφόρησε μολύβια χειλιών σχεδόν ίδια με τις αποχρώσεις των Liquid Suede και δε θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη... Όσο σταθερό και αν είναι ένα υγρό κραγιόν πάντα βρίσκω αναγκαίο να δημιουργώ περίγραμμα με μολύβι για καλύτερο και πιο crisp αποτέλεσμα... Το Cherry Skies είναι το απόλυτο χειμωνιάτικο κόκκινο... Βαθύ με θερμό υποτόνο που θα ταιριάξει σε όλες!!! 


Για το τέλος άφησα το καλύτερο... Σίγουρα όλες αγαπάμε και τολμάμε πολύ σκούρες αποχρώσεις στα χείλη κυρίως στις βραδινές μας εξόδους... Ο συνδυασμός που εμπιστεύομαι σχεδόν πάντα είναι το Cyber της MAC και το Smooth Plum από την L.A.Colors... Το σκούρο μοβ συναντάει το θερμό δαμασκηνί και το αποτέλεσμα είναι απίθανο!!! 

Κάπου εδώ σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι μία δημιουργική εβδομάδα... Α!!! Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλιο με τα δικά σας αγαπημένα lip combos :)



XOXO

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...