The Sunday Edit | #1 | Life Update


Καλημέρα όμορφες  και χαρούμενη Κυριακή σε όλους μας!!!
Όπως θα καταλάβατε ή όπως θα ελπίζατε (πείτε μου ότι όντως ελπίζατε :P ) επιστρέφω δυναμικά στην blogging κοινότητα μετά από αρκετά μεγάλο διάστημα... Και αυτό γιατί έγιναν κάποιες αρκετά μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου... 


Για αυτές τις αλλαγές, λοιπόν, θα μιλήσουμε σήμερα και θα κάνουμε και όνειρα για το μέλλον μαζί γιατί μου λείψατε... Υπάρχουν στιγμές κατά τη διάρκεια της ζωής μας που οι συγκυρίες τα φέρνουν έτσι και αποκλίνουμε των στόχων μας...

Στη δική μου περίπτωση η απόκλιση αυτή οφείλεται στο ότι αρραβωνιάστηκα και "άνοιξα" σπιτικό... Ξέρετε τώρα η διαδικασία να μπεις στην ψυχοσύνθεση του πλέον η ζωή μου αλλάζει δραστικά, λίγο οι προετοιμασίες του σπιτιού, έπιπλα, χαλιά, κουρτίνες, κλπ κλπ ήταν λίγα από τα ευχάριστα εμπόδια που είχαμε να αντιμετωπίσουμε...

Εκτός από όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι η μεγαλύτερη πρόκληση ίσως είναι το να συνηθίσεις να μένεις με τον άνθρωπο σου που όσο και αν το θέλεις μπορεί να γίνει δύσκολο... Είσαι μακρυά από το σπίτι σου, τους γονείς σου (είμαι 25 έτσι;;;) και καλείσαι να βάλεις γρήγορα τη ζωή και την καθημερινότητα σου σε μία τάξη και να ανταπεξέλθεις...

Κατά συνέπεια μερικά από τα χόμπι και τις ασχολίες μου έμειναν στο συρτάρι... Και όσο και αν σας ακουστεί περίεργο αυτό είναι που με στεναχωρεί... Το ότι προσπαθώ να έχω χρόνο και για εσάς και κάποιες φορές δεν προλαβαίνω... Στο πατρικό μου είχα άπλετο χώρο και χρόνο για τις φωτογραφήσεις μου, για τις προμήθειες μου κάτι που τώρα είναι σχετικά δύσκολο να έχω, ωστόσο, με τη βοήθεια του συζύγου το παλεύω...

Έχω ετοιμάσει ευτυχώς κάποια άρθρα και μερικά reviews, οπότε, θα ακούσετε νέα μου σύντομα... Μέχρι τότε θέλω να μου τα πείτε όλα!!! Πως περνάτε, τι προϊόντα θα θέλατε να δοκιμάσω, τι έχετε αγοράσει πρόσφατα και το προτείνετε έτσι ώστε να μπω γρηγορότερα στο κλίμα...

Μέχρι τότε σας φιλώ!!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...