❤️ Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2018 ❤️



Καλό μήνα κορίτσια μου!!! Αν και εδώ και λίγο καιρό η καθημερινότητα μου έχει αλλάξει άρδην το 2018 έφερε ακόμη περισσότερα νέα δεδομένα (μη χάσεις το επόμενο Sunday Edit για περισσότερες λεπτομέρειες), τα οποία έπρεπε να τελειώσει και ο Φεβρουάριος για να μπορέσω να τα μελετήσω και να προσαρμοστώ... Φυσικά το πρόγραμμα του blog έχει πάει αρκετά πίσω, ωστόσο, θα κάνω ότι μπορώ να φανώ αντάξια των απαιτήσεων σας ;)
Όπως προείπα μπήκαμε ήδη στον τρίτο μήνα του έτους και μπορώ να πω ότι έχω εντάξει στην καθημερινότητα μου αρκετά νέα προϊόντα, κάποια από τα οποία είχα καιρό στη συλλογή μου και άλλα που ήθελα να δοκιμάσω... Πάμε, λοιπόν, να ξεκινήσουμε...


Όσον αφορά στο πρόσωπο η ρουτίνα μου έμεινε σχετικά η ίδια όσον αφορά τη βάση με μικρές αλλαγές στο primer και στα concealer... Αντίστοιχα το Primer Water της Smashbox και το HD Concealer από τη NYX έκαναν τη ζωή ευκολότερη και κυρίως με πολύ καλύτερο αποτέλεσμα... Αν και στην αρχή η σκέψη ενός νερού με ιδιότητες primer δεν μου γέμισαν το μάτι το προϊόν γρήγορα έγινε αναντικατάστατο καθώς σε αντίθεση με τα υπόλοιπα primer απορροφάται αμέσως, ενυδατώνει και αφήνει το πρόσωπο έτοιμο για το μακιγιάζ της ημέρας... Από την άλλη, το concealer διαθέτει πολύ ελαφριά υφή και μέτρια κάλυψη, που το κάνουν ιδανικό για πρωινό μακιγιάζ... Η εταιρεία διαθέτει μία μεγάλη γκάμα αποχρώσεων και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα το λατρέψετε και εσείς...


Επόμενο αγαπημένο του μήνα που μας αποχαιρέτησε είναι η παλέτα λάμψης της Sophie Does Nails που σχεδίασε σε συνεργασία με τη Makeup Revolution... Περιέχει 8 αποχρώσεις highlighter με πουδρένια σύσταση και πολύ καλή απόδοση... Χρησιμοποιώ κυρίως την πρώτη σειρά και είμαι πολύ ευχαριστημένη... 

Συνεχίζοντας με τα μάτια μία παλέτα μονοπώλησε το ενδιαφέρον μου... Και το όνομα αυτής Naked Heat... Ξέρω ξέρω!!! Τη βλέπετε παντού και σίγουρα πρωταγωνίστησε σε πολλά πολλά posts... Αλλά βρε κορίτσιαααααααα.......είναι η απόλυτη παλέτα για τις λάτρεις των θερμών αποχρώσεων... Είναι μια ωδή στο χειμερινό μακιγιάζ και σε συνδυασμό με την ποιότητα της Urban Decay... E δε γίνεται να μη θέλεις να την κάνεις δική σου!!!

Περνώντας στην κατηγορία χείλη, τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν το Viper από την Colourpop και το Brown Sugar από τη ματ σειρά της Maybelline... Και τα δύο με ματ τελείωμα και υπέροχη κάλυψη... Όπως βλέπεις από τα swatches η απόδοση μιλάει από μόνη της...


Αχ!!! Είναι ωραία που ξαναγράφω για εσάς... Αυτά, λοιπόν, ήταν τα αγαπημένα προϊόντα του Φεβρουαρίου και φυσικά περιμένω τα σχόλια σας με τα δικά σας :) Εμείς τα ξαναλέμε στο επόμενο post!!!


XOXO

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...