3ina Haul + Review


New kid on the block!! Πρόκειται για την 3ina (προφέρεται ως Μίνα) και τάραξε τα ήσυχα νερά της beauty community με το άνοιγμα του (κιόλας) δεύτερου καταστήματος στην Ελλάδα στην περιοχή του Κορυδαλλού!!! Ταξίδεψε πρώτα ως το μακρινό Λονδίνο και μετά εμπιστεύτηκε την ελληνική αγορά για την επέκταση της κάτι που φυσικά μας χαροποιεί γιατί ελάχιστες εταιρείες έρχονται στη χώρα μας... 
Δε γινόταν, λοιπόν, να μην υπάρξει haul καθώς και ειλικρινέστατο review!!! Στην πρώτη μου επίσκεψη στα καταστήματα μου έκανε εντύπωση η οργάνωση τους που πραγματικά σε βοηθάει πολύ στα ψώνια σου... Δεν ξέρω ή το ocd μου χτυπάει κόκκινο ή η χρωματική κατηγοριοποίηση είναι το βίτσιο μου... Ο χώρος είναι πολύ ζεστός και οι κοπέλες έξτρα ενημερωμένες και δεν στέκονται από πάνω σου (κάτι που σιχαίνομαι)...
Η ποικιλία μεγάλη καθώς θα βρεις από σφουγγαράκια και πινέλα μακιγιάζ έως βερνίκια νυχιών και προϊόντα περιποίησης προσώπου...  Όλα τα προϊόντα έχουν χάρτινο, απλό κουτί με δείγμα του χρώματος στο επάνω μέρος... Η συσκευασία είναι πλαστική σε μαύρο χρώμα και πολύ sleek... 


Από τη λίστα μου φυσικά δε μπορούσαν να λείπουν οι πούδρες λάμψης της εταιρείας... Αυτή τη στιγμή στη συλλογή υπάρχουν δύο αποχρώσεις, η 200 που είναι το ροζ highlighter και η 201 που είναι το χρυσό highlighter... Δεν περιέχουν glitter και έχουν πολύ απαλή υφή... Διαρκούν αρκετά επάνω στο δέρμα χωρίς να δίνουν έμφαση στους πόρους (yay for that!!)...


Επόμενη αγορά ένα κραγιόν από τη βασική σειρά της 3ina... Θα το βρεις σε 24 φανταστικές αποχρώσεις που καλύπτουν όλα τα γούστα... Έχουν ενυδατική σύσταση είναι αρκετά pigmented και διαρκούν όσο κάθε ενυδατικό κραγιόν... Το 110 που επέλεξα εγώ είναι σκούρο φούξια με μπλε βάση...


Τελευταίο προϊόν του haul μου είναι ένα eyeliner στο απόλυτο χρώμα της χρονιάς... Το Νο.600 είναι ένα θερμό δαμασκηνί με εξαιρετική απόδοση, είναι έξτρα μαλακό και έχει καλή διάρκεια... Εγώ σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω και σαν μολύβι χειλιών κάτω από το παραπάνω κραγιόν!!


Όπως φανερώνουν τα swatches πρόκειται για προϊόντα με πολύ αξιόλογη απόδοση χωρίς να χρειαστούν επανειλημμένα περάσματα... Η ετυμηγορία, λοιπόν, είναι ότι σίγουρα θα δοκιμάσω περισσότερα καλούδια από τη συλλογή της 3ina!!


Έχεις να μου προτείνεις κάτι που δοκίμασες και σε ενθουσίασε;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...