❤️ Αγαπημένα Αυγούστου 2016 ❤️


Γεια σας κορίτσια μου!!! Δεν το πιστεύω ότι πέρασε τόσος καιρός χωρίς post... Δεν το πιστεύω ότι πέρασε κιόλας ο Αύγουστος επίσης... Το καλοκαίρι φυσικά δεν τελείωσε και μην ανησυχείτε θα τα λέμε όλο και πιο συχνά από εδώ και πέρα ;) 
Επέστρεψα, λοιπόν, με τα αγαπημένα του μήνα... Ο Αύγουστος υπήρξε μήνας σχετικής χαλάρωσης καθώς κατάφερα να "ξεφύγω" από την Αθήνα για 3-4 μέρες και να ηρεμήσω... Η προσοχή μου στράφηκε στην περιποίηση της επιδερμίδας μου χωρίς να λείπουν, ωστόσο, ορισμένα προϊόντα μακιγιάζ!! 


Ξεκινώντας από το μακιγιάζ προτίμησα φυσικά τα γήινα λουκ με ελαφρώς ηλιοκαμένη όψη... Για τη συγκεκριμένη παλέτα δεν χρειάζονται λόγια ούτε συστάσεις... Προστέθηκε τον Ιούλιο στην οικογένεια και δε με έχει απογοητεύσει ακόμη... Ξέρω ότι είναι άκρως limited αλλά αν θέλετε review θα χαρώ να ετοιμάσω!! Για να είμαι σίγουρη ότι το αποτέλεσμα θα έχει διάρκεια (είναι και καλοκαίρι ας μην ξεχνάμε) χρησιμοποίησα ως βάση για το μακιγιάζ των ματιών μου την κρεμώδη σκιά Champers από H&M, ένα σαμπανί με glitter καθώς και το αδιάβροχο μολύβι-σκιά της Essence στην απόχρωση Peach Perfect (αν δεν τα έχεις δοκιμάσει ακόμη δεν ξέρω τι περιμένεις)... 
Στο πρόσωπο περισσότερο πρωταγωνίστησε το bronzer της Maybelline στην απόχρωση Brunettes... Πρόκειται για προϊόν για διπλή χρήση bronzer και highlighter... Έχει πολύ βουτυρένια σύσταση και απλώνεται πανεύκολα!! 


Αν και γενικώς δε φόρεσα κάποιο κραγιόν περισσότερο από άλλο δοκίμασα τα νέα ματ κραγιόν των Dust and Cream στην απόχρωση Wonderland (7)... Πρόκειται για ένα κρεμώδες φούξια με θερμή βάση.. Δε στεγνώνουν τελείως ματ κάτι που τα κάνει ακόμη πιο βολικά και έχουν καλή διάρκεια... 

Περνάμε στην περιποίηση σώματος, όπου χρησιμοποίησα μετά μανίας το βούτυρο σώματος στο άρωμα mango από τα LIDL... Είχα διαβάσει αρκετά καλά reviews και αποφάσισα να το δοκιμάσω... Είναι αρκετά παχύρρευστο αλλά λιώνει στην επιδερμίδα χωρίς να κολλάει... 

Beauty Tip: Βάλε το αγαπημένο σου προϊόν σώματος στο ψυγείο και άπλωσε το μετά από το ντουζ... Η αίσθηση είναι απίστευτη!!! 


Μέσα στον Ιούνιο ξεκίνησα αποτρίχωση με λέιζερ... Ναι πήρα τη μεγάλη απόφαση και δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή!! Έχω κάνει ήδη τρεις συνεδρίες πόδια και δύο μπικίνι και η κρέμα που επανέφερε την υγρασία του δέρματος μου ήταν η Panthenol Extra της Medisei... Είναι ενισχυμένη με πανθενόλη και ουρία και όντως νιώθω ότι μόλις εφαρμόσω προστατεύει το δέρμα για πολλές ώρες... Έχει πολύ διακριτικό άρωμα και κοστίζει γύρω στα 6€!! Για το λάδι καθαρισμού της L'Oreal καθώς και για το Bio Oil θα πω απλά ότι τα χρειάζεσαι... 


Φυσικά για τις μάσκες του Κορρές σου έχω μιλήσει πολλές φορές, άρα δε γινόταν να μην πρωταγωνιστούν και αυτό το μήνα!! Στο νεσεσέρ μου θα βρεις τη μάσκα αναζωογόνησης με καρπούζι, τη μάσκα σύσφιξης με cranberry καθώς και τη μάσκα ματιών... Και οι τρεις κάνουν αυτό που υπόσχονται και δε λείπουν ποτέ από τα αγαπημένα μου... Μία μάσκα που υπήρξε ευχάριστη έκπληξη είναι η μάσκα ποδιών με λεβάντα των Sephora... Πρόκειται για ένα ζευγάρι κάλτσες εμποτισμένες  με έλαια λεβάντας που ανακουφίζουν και αναζωογονούν τα κουρασμένα πόδια... Τις φοράς για 20 λεπτά και μετά κάνεις μασάζ με το υπόλοιπο serum... Άμεσα απαλά, μαλακά και ξεκούραστα πόδια!! Αν έχεις να μου προτείνεις κάποια από τις μάσκες των Sephora άφησε μου σχόλιο ;) 

Αυτά ήταν τα  αγαπημένα του Αυγούστου!! Εννοείται ότι περιμένω τα δικά σας στα σχόλια... Σας φιλώ μέχρι το επόμενο μας ραντεβού... 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...