The Social Media Tag


Γεια σας κορίτσια μου!! Σήμερα έχω ένα πολύ ενδιαφέρον tag για εσάς... Μάλιστα είναι το πρώτο μου!! Μετά από αναφορά της Μαρίας από το My Non Bring World βρίσκομαι εδώ για να απαντήσω τις ερωτήσεις της όσον αφορά με τα social media... Τι λες ξεκινάμε;;; 
1. Ποια social media χρησιμοποιείς;

Παλαιότερα χρησιμοποιούσα όποιο μου φαινόταν ενδιαφέρον, ωστόσο, συνειδητοποίησα ότι ήταν χάσιμο χρόνου και παρέμεινα στα κλασικά και πολύ αγαπημένα: Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Google+ και Pinterest... 

2. Ποιο ενημερώνεις πιο τακτικά;

Σίγουρα το Instagram και το Facebook και μετά το Twitter...

3. Σε ποιο έχεις περισσότερους και σε ποιο λιγότερους followers;

Στο Instagram έχω 2112 και στο Pinterest έχω μόλις 50...

4. Γράψε μου μία διάσημη εταιρεία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί:

Χμμμμ ακολουθώ διάφορες όπως η MAC, Make Up Geek, Lorac και με ακολουθούν Sephora, Sleek και Wet n Wild...

5. Ποιο social media πιστεύεις ότι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers;

Εξαρτάται... Για τις bloggers του εξωτερικού το Twitter μετράει περισσότερο από το Fb... Κατ' εμέ κυρίαρχο social εδώ και ένα χρόνο είναι το Instagram και όχι άδικα... Μία εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις... Βλέπεις ενημερώσεις μόνο όσον ακολουθείς, χωρίς διαφημίσεις και περιττές ενημερώσεις!! 

6. Πόσες φορές την ημέρα ελέγχεις τα social media;

Αρκετές αν και τις περισσότερες έχω προγραμματισμένες δημοσιεύσεις...

7. Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;

Επιεικώς γελοίο και φανερώνει μεγάλη ανασφάλεια... Αν πιστεύεις και υποστηρίζεις το υλικό σου τότε θα σε ακολουθήσουν πραγματικά γιατί σε γουστάρουν!!

8. Ποια ήταν η πρώτη σου δημοσίευση;

Ήταν στο Instagram εν μέσω μίας ανοιξιάτικης νεροποντής...


9. Έχεις μπλοκάρει κανέναν ή σε έχει μπλοκάρει κάποιος;

Ναι έχω μπλοκάρει λογαριασμό λόγω χυδαίων σχολίων ή λογαριασμό πληρωμένων followers... Τώρα για το αν με έχουν μπλοκάρει δεν το ξέρω :P

10. Επόμενος στόχος;

Δεν έχω κάτι εξωπραγματικό... Μόνο να συνεχίσω να δημοσιεύω περιεχόμενο ποιοτικό και ο κόσμος να με ακολουθεί επειδή του αρέσει αυτό που βλέπει και αυτό που αντιπροσωπεύω...

Αχ πολύ μου άρεσε το tag... Ζούμε σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα πράγματα δεν είναι όπως τα βλέπεις... Για την παραμικρή δημοσίευση έχει δαπανηθεί πολύς χρόνος και κόπος... Ο κόσμος κρίνει με το παραμικρό και παρεξηγεί επίσης εύκολα... Ας το έχουμε απλά στο πίσω μέρος του μυαλού μας ^.^

Με τη σειρά μου προσκαλώ τις παρακάτω δεσποινίδες να απαντήσουν στις ερωτήσεις του tag:
Beauty Obsessed
The Girly Bibel
Diary of a Beauty Addict

Και φυσικά όποια άλλη θέλει να συμμετάσχει!!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...