❤️ Αγαπημένα Ιουνίου 2016 ❤️


Καλό μήνα κορίτσια μου!!! Χαρούμενο Ιούλιο, πολλά μπανάκια σας εύχομαι και κάντε και καμιά βουτιά και για μένα γιατί φέτος διακοπές δεν προβλέπονται (#διακοποιές) :P 
Αυτό το μήνα παρ' όλη τη ζέστη είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω αρκετά προϊόντα, κάποια δεν με άγγιξαν καν και άλλα με άφησαν άφωνη και κέρδισαν μία θέση στα αγαπημένα του μήνα... 


Ας ξεκινήσουμε με τα πιο ενδιαφέροντα αγαπημένα του Ιουνίου... Αφού, λοιπόν, ξαναβρήκα το ρυθμό μου και συντόνισα το πρόγραμμα μου άρχισα και πάλι να βάφομαι ελαφρώς στις εξόδους μου... Βέβαια με την τρελή ζέστη δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα αλλά προσπάθησα...πραγματικά προσπάθησα!! Πρώτη στη λίστα του μακιγιάζ μου η παλέτα Mid Summer Nights της W7, η οποία έχει άπειρες δυνατότητες και δημιούργησα πολλά λουκ... Όταν ήθελα να δώσω μία έξτρα δόση λάμψης στα μάτια μου έπιασα τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί ξανά και ξανά τις μονές σκιές της Pierre Rene στις αποχρώσεις:
-Νο.32: ice gold
-Νο.43: ice lavender
-No.61: rose gold
Τα δύο ρουζ που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν το Peachy Keen της MAC και το 09 της Seventeen... 


Αγαπημένο highlighter για το μήνα που μας πέρασε δεν ήταν άλλο από το χρυσό της Lovely... Οικονομικό και έξτρα λαμπερό!! Όσον αφορά στα προϊόντα χειλιών άφησα στην άκρη τα ξηρά υγρά κραγιόν και αφέθηκα στη μαγεία των gloss Pierre Rene και των Mattemoist της Note... 

Παρότι αμέλησα το μανικιούρ μου αρκετά αυτό το μήνα, από την άλλη είχα μονίμως πεντικιούρ!! Λατρεμένο χρώμα το Life is Pink από την Essence, ένα ζωηρό φούξια που σου φτιάχνει τη διάθεση... Παρέα χρησιμοποίησα το Quick Dry Top Coat της Golden Rose και το Express Dry Drops πάλι από Essence... Ο συνδυασμός αυτός στεγνώνει απίστευτα γρήγορα τα νύχια σου ;) 


Περνάμε στα προϊόντα περιποίησης... Λατρεμένα εδώ και ένα εξάμηνο περίπου το λάδι Bio Oil και το γαλάκτωμα σώματος Olive Pistachio της Gaia... Αυτό το μήνα άρχισα τη χρήση προϊόντων κατά της κυτταρίτιδας και το πρώτο που εμπιστεύτηκα είναι το Organic Body Scuplting Serum της Fouka Cosmetics, με το οποίο είδα όντως αλλαγή!! Στην περιποίηση του προσώπου μου χρησιμοποίησα κατά κόρον το σαπουνάκι με ελαιόλαδο, γλυκερίνη και θαλάσσια φύκη των Dust and Cream για βαθιά ενυδάτωση καθώς και το απολεπιστικό της Urban Veda... 
Τέλος, αγαπημένο άρωμα του μήνα το Down Town του Calvin Klein... Σοφιστικέ και ταυτόχρονα ελαφρύ ιδανικό για βραδινές εξόδους!! 


Άλλος ένας μήνας γεμάτος αγάπη μας άφησε παίρνοντας μαζί του τα προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Ιούνιο.. Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Ποιο ήταν το δικό σου αγαπημένο;;; Πειρμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...