Wet n Wild Haul


Γενικώς με τη Wet n Wild έχω μία σχέση πάθους... Τα ματ κραγιόν της είναι από τα αγαπημένα μου, οι 8πλες παλέτες επίσης απίστευτης ποιότητας και τα ρουζ της από τα πιο pigmented που έχω χρησιμοποιήσει... Φυσικό και επόμενο ήταν, λοιπόν, να θέλω να διευρύνω τη συλλογή μου!! Σε μία από τις βόλτες μετά τη δουλειά εντόπισα στη βιτρίνα ενός καταστήματος καλλυντικών τα νέα highlighter περιορισμένης έκδοσης και ΕΠΡΕΠΕ να τα δοκιμάσω... 


Η σειρά Geometric Highlighting Powder είναι μία καινούργια φόρμουλα που κυκλοφόρησε η εταιρεία για την Άνοιξη του 2016 και με το που τις είδα μου θύμισαν τις πούδρες της Cle de Peau... Πρόκειται για highlighter με βουτυρένια σύσταση χωρίς να είναι καθόλου πουδρένια και με καλή απόδοση για την τιμή τους... 


Η σειρά περιλαμβάνει τρεις αποχρώσεις, ωστόσο, εγώ μπόρεσα να βρω τις δύο.. Περισσότερες λεπτομέρειες σε σχετικό review ;) Επόμενες επιλογές ακόμη δύο από τα ακαταμάχητα Megalast κραγιόν στις αποχρώσεις In the Flesh (θερμό ροζ-καφέ) και Mauve Outta Here (ψυχρό ροζ-μοβ)... Στη συνέχεια η προσοχή μου έπεσε στις 3πλες παλέτες της Wet n Wild από τις οποίες διάλεξα τη Walking on Eggshels και τη Silent Treatment για τις οποίες έχω ακούσει από παντού τα καλύτερα... 


Κόστισαν μόλις 4€ και πραγματικά ανυπομονώ να τις χρησιμοποιήσω!!! Αφήστε μου σχόλιο αν θέλετε λεπτομερές review και swatches... 


Αυτό ήταν το μικρό μου Wet n Wild haul... Αν αγαπάς τις οικονομικές αλλά ποιοτικές λύσεις τότε πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσεις προϊόντα της εταιρείας στη συλλογή σου... Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω κορίτσια μου;;; Πως σας φάνηκαν;;;

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...