Lovely - Classic Nude Makeup Kit Review


Τον τελευταίο καιρό έχω μία ισχυρή τάση να χρησιμοποιώ τόνους του ροζ στο μακιγιάζ μου... Μέσα στην αναζήτηση μου λοιπόν για παλέτες, σκιές, highlighter, ρουζ κλπ κλπ έπεσα επάνω στην παλέτα της Lovely... 

Η Lovely είναι μία από τις εταιρείες που δεν σου γεμίζουν και πολύ το μάτι και τις περισσότερες φορές απλά προσπερνούσα τα προϊόντα της στα Dust and Cream... Πριν από λίγες μέρες, ωστόσο, κάνοντας τη βόλτα μου ανάμεσα στους πάγκους του καταστήματος άκουσα μία μικρή, τόση δα, φωνούλα να λέει το όνομα μου... Κάπως έτσι η Nude Classic Makeup Kit ήρθε μαζί μου και είμαι εδώ για να σας κάνω να την ερωτευτείτε όσο εγώ!! 


Πρόκειται για μία παλέτα σκιών με 12 αποχρώσεις σε γήινους, ροζ και μπεζ τόνους... Η συσκευασία κάπως φθηνή και πολύ απλή, πλαστική σε μπεζ χρώμα με διάφανο καπάκι για να φαίνονται οι σκιές... Η τιμή της μόλις 4,99€... Πάμε να τη γνωρίσουμε καλύτερα!! 


Δεν μοιάζει πολύ με τη Naked 3;;; Εγώ αυτό πρόσεξα με το που την είδα... Κινείται στα ίδια χρωματικά πρότυπα από τα πολύ απαλά μπεζ και ροδαλά στα σκουρότερα taupe και μοβ... Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα dupe... 


Από τις 12 οι 4 είναι ματ και οι υπόλοιπες shimmer... Μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις και στεγνές αλλά και βρεγμένες για περισσότερο μεταλλικό τελείωμα!! Στο πρώτο μισό της παλέτας βρίσκεις τις ανοιχτότερες αποχρώσεις, το κλασικό άσπρο-μπεζ για το κόκκαλο του βλεφάρου, ένα υπέροχο μεταβατικό σάπιο μήλο και μεταλλικά χάλκινα και ροζ με πολύ καλή απόδοση όπως βλέπεις... 


Στο άλλο μισό θα βρεις τις σκιές που θα δώσουν ένταση και βάθος στο βλέμμα σου με δύο ματ, ένα καφέ και ένα γκρι-μοβ, ένα απίστευτο σκούρο μοβ με ροζ glitter και περισσότερα χάλκινα και μεταλλικά καφέ... 


Με εξαίρεση μόνο μία απόχρωση οι υπόλοιπες έχουν πολύ καλή απόδοση και καλή διάρκεια ειδικά αν συνδυαστούν με κάποιο primer... 


Συμπερασματικά, η παλέτα αποτελεί μία πολύ καλή και οικονομική λύση για εσένα που ξεκινάς τώρα με το μακιγιάζ ή για εσένα που έχεις αδυναμία στις τριανταφυλλί σκιές!! Έχουν πολύ λίγο fall out και επάξια θα κερδίσει τις εντυπώσεις σου... 

Αυτά για σήμερα αγαπημένες μου!! Πως σας φάνηκε;; Την έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας... 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...