Beauty Haul (May 2016)


Χαρούμενο ρεπό είναι ένα ρεπό γεμάτο βόλτες, παρεούλα και φυσικά ψώνια.... πολλά ψώνια!!! Πριν λίγες μέρες, λοιπόν, σε μία εξόρμηση μου στα μαγαζιά επένδυσα σε μερικά πραγματάκια... Φυσικά καλλυντικά εντάξει;;;!!! Είμαι makeup addict το ξέρω... Και για να με διαβάζετε είστε και εσείς ^.^ Πάμε να τα δούμε ένα ένα... 


Πρώτη στάση η MAC, όπου πέτυχα εκπτώσεις και φυσικά δεν αντιστάθηκα!! Απέκτησα ακόμη μία από τις παλέτες με τις εννιά σκιές στην απόχρωση Burgundy, ένα συνδυασμό μπορντό και μπεζ χρωμάτων με φοβερή απόδοση... Να τονίσω ότι η σύσταση σε αυτές τις παλέτες είναι λίγο διαφορετική από ότι στις μονές σκιές της εταιρείας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αξίζει η αγορά!! Εκμεταλλεύτηκα και άλλο το -25% και αποφάσισα να αντικαταστήσω το παλιό Lighscapade μου με ένα καινούργιο... Πρόκειται για ένα από τα Skinfinish της MAC και ένα από τα ομορφότερα highlighters που έχω στη συλλογή μου... 


Επόμενη εταιρεία η W7 από την οποία πήρα αρκετά προϊόντα... Ξεκινάμε με ένα από τα stains στην απόχρωση Rio, το Go Concealer για το οποίο έχω ακούσει πολύ θετικές απόψεις και φυσικά ακόμη δύο παλέτες... 


Μόλις πρόσφατα η W7 κυκλοφόρησε παλέτες με 9 σκιές πανομοιότυπες με αυτές της MAC και φυσικά έπρεπε να τις δοκιμάσω και να τις συγκρίνω... Έχετε το νου σας για ερχόμενο review ;) 


Παρατηρείς ομοιότητα ε;;; Η παλέτα με τις μοβ αποχρώσεις ονομάζεται Bankgok Nights και η παλέτα με τις μπορντό Mid Summer Nights... Περισσότερες λεπτομέρειες σε επόμενο post!! 


Ψώνια χωρίς Dust and Cream δεν γίνονται... Επέλεξα τρεις από τις 48 αποχρώσεις της νέας σειράς Fast Dry των Dust... Έχουν κρεμώδη σύσταση, στεγνώνουν σε 60 δευτερόλεπτα και διαθέτουν φαρδύ βουρτσάκι... Τα νούμερα που διάλεξα είναι τα εξής:
-Νο.806: English Tea-L
-No.813: Perfect Girl
-No.829: Ride the Waves


Από την Pierre Rene πήρα επιτέλους το gloss που γλυκοκοιτάζω εδώ και καιρό το Νο.21 Magic Peach, ένα ελαφρώς ροδακινί με πολύχρωμο glitter και ευχάριστο άρωμα... Τέλος, απέκτησα και την παλέτα Makeup Kit της Lovely για την οποία ετοιμάζω ήδη review... 

Αυτά ήταν τα πιο πρόσφατα αποκτήματα μου... Εσύ ποια προϊόντα αγόρασες τελευταία;;; Έχεις δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω;;; 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...