❤️ Αγαπημένα Απριλίου 2016 ❤️


Ακόμη ένας μήνας μας αποχαιρέτησε και με το Μάη ερχόμαστε πιο κοντά στο καλοκαίρι... Πώς περνάει έτσι ο καιρός εε;;; Anywhooooo... Πάμε να δούμε τα αγαπημένα του Απριλίου γρήγορα γρήγορα... 


Για τον κύριο Matt(e) Trimony σαφώς δε χρειάζεται να πούμε πολλά... Βρες εδώ το review καθώς και το διαγωνισμό μας ;) Περιέχει 9 ματ σκιές για καθημερινό μακιγιάζ με φόρμουλα άπιαστη και με φοβερή διάρκεια... 


Μία ακόμη παλέτα που πρωταγωνίστησε το μήνα που μας πέρασε ήταν η Iconic Pro 1 από τη Makeup Revolution... Είναι ακριβές dupe της Pro Palette από τη Lorac και κοστίζει μόλις 9.70€... Τη βρίσκεις εδώ... 


Τις ημέρες που δεν είχα όρεξη να βαφτώ η BB της Maybelline και το ροζ highlighter της Golden Rose έκαναν το δέρμα μου να λάμψει... Περνώντας στα προϊόντα χειλιών χρησιμοποίησα περισσότερο ένα από τα νέα υγρά κραγιόν της Maybelline στην απόχρωση Nude Flash... Από την ίδια εταιρεία επίσης και νέα προσθήκη στη συλλογή μου το Feel Pink των Color Sensational έκλεψε τις παραστάσεις και το έχω σχεδόν τελειώσει... Επόμενο προϊόν είναι το Νο.26 της Beuty Line ένα κρεμώδες ροζ με μοβ υποτόνους... Τέλος, αγαπημένο gloss υπήρξε η απόχρωση No.2 από τη σειρά Golden Gloss του YSL... Πρόκειται για ένα ουδέτερο έξτρα γυαλιστερό gloss με χρυσό glitter που κάνει τα χείλη να φαίνονται από μακρυά... 

Στα νύχια μου επικράτησαν οι τόνοι του μπλε και του τυρκουάζ καθώς είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα για μανικιούρ ειδικά τώρα που τα νύχια μου είναι πιο κοντά από ποτέ!!! Πιστοί μου σύντροφοι τα No.31 και Νο.64 από τη σειρά Gel Nail Polish της Essence, το Roof Terrace από τη Maybelline και, τέλος, από τη Golden Rose το No.60 των Express Dry και το Νο.52 των Rich Color... 


Μιας που οι μέρες ζέσταναν αρκετά τίποτα δεν κράτησε το μακιγιάζ μου στη θέση του καλύτερα από το spray φιξαρίσματος της Avon και την διάφανη πούδρα της MIYO... Όσον αφορά στην περιποίηση της επιδερμίδας δοκίμασα για πρώτη φορά το αναζωογονητικό απολεπιστικό με raspberry της Oriflame και σύντομα έγινε λατρεμένο!! Με τη νέα μου δουλειά βρίσκομαι αρκετές ώρες στον ήλιο και τους εξωτερικούς παράγοντες... Η κρέμα που διατήρησε απόλυτα ενυδατωμένο το δέρμα μου δεν ήταν άλλη από τη Day Vitalizer της Janssen Cosmetics... Την έχεις δει άλλωστε και στη ρουτίνα περιποίησης μου εδώ... Τελευταίο αγαπημένο προϊόν για τον Απρίλη ήταν η μάσκα εντατικής ενυδάτωσης με νεκταρίνι του Κορρέ... 


Πραγματικά αποδείχθηκε ισχυρός σύμμαχος στο να επαναφέρει τα επίπεδα υγρασίας στο πρόσωπο μου, να το ανακουφίσει και να το συνεφέρει κυριολεκτικά... 

Άλλο ένα favorites post έφτασε στο τέλος του... Μην ξεχάσεις να μου πεις στα σχόλια ποια προϊόντα ξεχώρισες το μήνα που μας πέρασε!! Εμείς τα λέμε ξανά την Πέμπτη με φρέσκο review ;)

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...