Beauty Haul (March 2016)

Καινούργιος μήνας σημαίνει νέες αγορές και πολλές δοκιμές μιας που η Άνοιξη πλησιάζει όλο και περισσότερο!! Για αυτό έκανα μία βόλτα από το γειτονικό μυ φαρμακείο για να προμηθευτώ καινούργια καλούδια περιποίησης και όχι μόνο... 


Είμαι σε συνεχή αναζήτηση της απόλυτης ενυδατικής... Το ευαίσθητο και κακομαθημένο δέρμα μου τείνει να μην "ανέχεται" την ίδια ενυδατική για παραπάνω από ένα δίμηνο κάτι που πρώτον με κουράζει και δεύτερον έχω ξοδέψει μεγάλα ποσά σε προϊόντα που εν τέλη δεν έκαναν καμία διαφορά... Αποφάσισα, λοιπόν, να επενδύσω σε άλλη μία κρέμα της εταιρείας Κορρές... Αγαπημένη μάρκα που δε χρειάζεται συστάσεις!! Κάθε σπίτι οφείλει να έχει τουλάχιστον ένα προϊόν... 


Έχοντας δοκιμάσει την κρέμα με τα Άνθη Αμυγδαλιάς (η καλοκαιρινή επιλογή μου) το μάτι μου έπεσε επάνω σε ένα σετ της σειράς Άγριο Τριαντάφυλλο που περιείχε ενυδατική και κρέμα ματιών... Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!!  Αν και το άρωμα είναι ελαφρώς εντονότερο από ότι περίμενα μέχρι στιγμής ο συνδυασμός δεν έχει βαρύνει την επιδερμίδα μου (+1 για το σετάκι)...


Επίσης από την ίδια εταιρείας επέλεξα για άλλη μία φορά το αφρόλουτρο Βανίλια - Δαμάσκηνο, ένας πικάντικος συνδυασμός που αναζωογονεί και κάνει το πρωινό ντουζ απόλαυση!! 


Τέλος, από προϊόντα περιποίησης προμηθεύτηκα για άλλη μία φορά το νεράκι καθαρισμού και ντεμακιγιάζ της La Roche Posay... Το έχω αγαπήσει τόσο (το είδες άλλωστε και στα αγαπημένα μου) και θέλω να το συγκρίνω με το παρόμοιο της Bioderma και της Garnier... 


Φυσικά δεν θα ήταν επιτυχημένο το haul χωρίς καλλυντικά για αυτό και κατέφυγα για άλλη μία φορά στα προϊόντα της Golden Rose... Μαζί μου ήρθαν το Matte Crayon στην απόχρωση 1(dupe του Verce της MAC), το βερνίκι Rich Color Νο.104 και το ολοκαίνουργιο Gel Eyeliner σε μαύρο χρώμα... 

Κάπως έτσι ξεκίνησε ο Μάρτης... Εσύ τι αγορές έκανες πρόσφατα;;; Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!!

Εμείς θα τα πούμε από εβδομάδα... Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή σε όλες!! Σας φιλώ γλυκά :* 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...