❤️ Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2016 ❤️

 Άλλος ένας μήνας τελείωσε;;; Πφφφ αμείλικτος ο χρόνος... Όπως και να έχει ο Φλεβάρης μας τελείωσε και υποδεχόμαστε το Μάρτη με το καθιερωμένο βραχιολάκι ήδη φορεμένο (ευχαριστώ γιαγιά!!!)... 



Το μήνα που μας πέρασε έδωσα περισσότερη βάση στην περιποίηση της επιδερμίδας μου... Λίγο τα σκαμπανεβάσματα της θερμοκρασίας λίγο η υγρασία το ευαίσθητο δέρμα μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά... Την αγαπημένη μου ενυδατική τη γνώρισες εδώ οπότε δεν θα πω πολλά... Στον καθαρισμό μου χρησιμοποίησα κατά κόρον το απολεπιστικό της Johnson's  και το Micellaire της La Roche Posay για το οποίο θα γράψω και σχετικό άρθρο... Τις πολλές δύσκολες μέρες εμπιστεύτηκα τη σωτηρία του προσώπου μου στη Hydra Quench κρέμα της Clarins και όντως βγήκα ασπροπρόσωπη ;)


Εκτός από την επιδερμίδα του προσώπου ταλαιπωρήθηκαν και τα χείλη μου και ήταν από τους λίγους μήνες που ήταν υπερβολικά σκασμένα... Σύμμαχος μου το Tender Care Balm της Oriflame... Με απίστευτο άρωμα βατόμουρου έλιωνε στα χείλη προστατεύοντας τα από τις κακουχίες!! Τα λάδια μαλλιών της Kerastase τα γνωρίζεις προφανώς... Είναι τα μόνα που εμπιστεύομαι για να περιποιηθούν και να θρέψουν τα μαλλιά μου σε βάθος.. Δεν γινόταν να τα αφήσω έξω από τη λίστα των αγαπημένων μου!! Τέλος, τύλιξα το σώμα μου με το μεθυστικό άρωμα του παγωτού βανίλιας... Ο λόγος για την κρέμα σώματος Sugar Babes των Sephora... Χρειάζεσαι μικρή ποσότητα για να δώσεις στο δέρμα σου την απαλότητα και την ελαστικότητα που του αφαιρούν ο καιρός και τα χοντρά ρούχα...


Πάμε να δούμε ποια προϊόντα μακιγιάζ πρωταγωνίστησαν το μήνα που μας πέρασε... Παλιές και αγαπημένες οι μάσκαρα της Golden Rose, η  BB και η ματ πούδρα της Maybelline και το highlighter της Lovie... 
Καινούργιοι έρωτες είναι φυσικά το ρουζ της H&M (review) στην απόχρωση Cameo Pink, το foundation και το ρουζ (review) No.10 της Ingrid και το νέο concealer της Maybelline... Καλύπτει απόλυτα τις ατέλειες με ένα μόλις πέρασμα και είναι οικονομικότατο... 


Παρέα το Φλεβάρη μας έκαναν οι αδερφές Manizer με τη φοβερή τους παλέτα (review) καθώς επίσης και η Lorac Pro αλλά και η Nude Pink της Golden Rose που έδωσε νέο νόημα στο καθημερινό μας μακιγιάζ!!  


Τα νύχια μου κινήθηκαν σε ουδέτερους και μονοχρωματικούς τόνους καθώς έσπασαν τουλάχιστον 10 φορές μέσα στο μήνα (@#$%&#@$%)... Λατρεία το Midnight Taupe και το Νο.29 της σειράς Express Dry πάλι από Golden Rose... Μάλιστα, το τελευταίο το συνδύασα με το ειδικό top coat της Essence Shake Me και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ... 


Αχ!! Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου κορίτσια μου... Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιήσατε περισσότερο;;; Είχαμε κάποιο κοινό;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλό μήνα σε όλες μας <3 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...