Christmas Haul #1 - All about Lips


Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινάς τον καινούργιο χρόνο από το να μοιραστείς τα δώρα και τις αγορές που έκανες κατά τη διάρκεια των γιορτών... Δεν μπορώ να πω φέτος και δέχθηκα πολλές εκπλήξεις αλλά επίσης μπόρεσα να ανταμείψω τον εαυτό μου με προϊόντα από τη μακρυά wish list μου...
Θα χωρίσω τα δώρα και τις αγορές μου σε τρία κομμάτια για να μην βγουν τεράστια τα άρθρα... Ναι έκανα πολλά ψώνια προφανέστατα ^.^
Ξεκινάμε, λοιπόν, με προϊόντα χειλιών... Τι να πω κορίτσια μου... Αν με έβαζαν να διαλέξω μόνο ένα προϊόν μακιγιάζ σίγουρα θα ήταν κάτι που έχει σχέση με κραγιόν, gloss, μολύβια χειλιών κλπ κλπ... Είναι μαγικό καλλυντικό το κραγιόν... Ανανεώνει αμέσως ένα look, δίνει ζωηράδα στο πρόσωπο και φανερώνει πολλά για το χαρακτήρα και την ψυχοσύνθεση αυτής που το φοράει...
 Αρκετά με τη φλυαρία όμως... Ας ξεκινήσουμε!!


Η λατρεία μου για την Golden Rose είναι πασίγνωστη και προφανής... Οικονομικά και ποιοτικά καλλυντικά με δεκάδες αποχρώσεις και τελειώματα... Τα διαμάντια, όμως, της εταιρείας είναι σίγουρα τα ματ κραγιόν της... Ο λόγος για τα περίφημα Velvet Matte τα οποία από τη στιγμή που κυκλοφόρησαν έκαναν το γυναικείο πληθυσμό να παραληρεί και να τα αναζητά απεγνωσμένα... Δεν γινόταν, λοιπόν, να μην πρωταγωνιστούν σε χριστουγεννιάτικο δώρο... Μιλάω σε όλους για αυτά... Είναι πρώτα στις προτιμήσεις μου και τα συστήνω ανεπιφύλακτα!! Από τη σειρά Velvet Matte έχω πάνω από 20 τα οποία χρησιμοποιώ εξίσου συχνά... Οι αποχρώσεις που εμπιστεύτηκα για δεύτερη ή και τρίτη φορά ήταν τα παρακάτω:
-Νο.2: το κλασικό ουδέτερο ροζ ιδανικό για καθημερινό μακιγιάζ...
-Νο.27: το κλασικό καφέ ουδέτερο απόλυτα ευκολοφόρετο...
-Νο.31: ουδέτερο (για φαντάσου!!) ροδακινί με ελαφρώς καφέ βάση που αποτελεί dupe του Velvet Teddy της MAC ;)
-Νο.32: αν και πρόσφατη προσθήκη στη συλλογή της Golden Rose πραγματικά το "έλιωσα"!! Το σούπερ trendy σάπιο μήλο-δαμασκηνί που φοριέται όσο κανένα άλλο φέτος...

**Αφήστε μου σχόλιο αν θέλετε να δείτε τις υπόλοιπες αποχρώσεις που έχω στη συλλογή μου**



Συνέχεια έχουν τρεις αγαπημένες αποχρώσεις κραγιόν MAC... Είμαι γενικώς λάτρης της MAC, ωστόσο, οι τιμές με την ποιότητα δεν είναι πάντα συμβατές... Όπως και να έχει θεωρώ ότι τα κραγιόν είναι από τα δυνατά της σημεία (αν και dupable)... Γυρνώντας σπίτι παρατήρησα ότι για πρώτη φορά στην ιστορία πόνταρα σε frost τελείωμα... Γενικώς τα σιχαίνομαι και δεν βρίσκω λόγω ύπαρξης σε ένα κραγιόν που κοστίζει 20€ και δεν έχει τη χρωματική απόδοση ενός matte ή ενός amplified... Παρόλα αυτά το Angel είναι ένα αιθέριο και αγγελικό (laaaaame) ανοιχτό ροζ με θερμό υποτόνο ιδανικό για κάθε μέρα ή για ένα δραματικό smokey... Δεύτερη επιλογή ήταν το Sin... Αποτελεί cult favorite για τις απανταχού γυναίκες και έχει σκούρα κόκκινη απόχρωση με καφέ υποτόνο και ματ τελείωμα ... Τέλος, μαζί μου ήρθε και το Please Me ένα ακόμη απαλό τριανταφυλλί με ματ τελείωμα...

Επόμενη στάση τα δύο υγρά κραγιόν της Note Cosmetics που μου έκανε δώρο η αδερφή μου... Άλλη μια από τις κορυφαίες κατ' εμέ μάρκες καλλυντικών η οποία δεν λαμβάνει αρκετή προσοχή... Πρόκειται για μία επίσης άκρως οικονομική σειρά προϊόντων που καλύπτει όλα τα γούστα και έχει φοβερή ποιότητα... Γνωρίζοντας το πάθος μου για υγρά κραγιόν μου πήρε τις αποχρώσεις Matnude και Sugar Kiss της σειράς Mattemoist Lipgloss... Αν αποφεύγεις τα ματ κραγιόν γιατί αφυδατώνουν τελείως τα χείλη τότε τα συγκεκριμένα είναι φτιαγμένα για σένα ;)

Ίσως τα πιο αναπάντεχα προϊόντα χειλιών που έλαβα ήταν αυτά τα δύο gloss από το LIDL...


Μου τα έφερε η μαμά μου την παραμονή των Χριστουγέννων μαζί με τα ψώνια των γιορτών... Πείτε με σνομπ αλλά αρχικά δεν πίστευα ότι θα τα κρατήσω... Πόσο λάθος έκανα!! Κόστισαν μόλις 2€ το καθένα και είναι από τα καλύτερα gloss που έχω δοκιμάσει... Το Νο.14 είναι ένα σκούρο ροζ με δαμασκηνί υποτόνο και ονομάζεται Nude Mauve και το Νο.32 το Pretty Kiss έχει διαφανή βάση με ολογραφικό και χάλκινο glitter... Και τα δύο μυρίζουν υπέροχα και συνδυάζονται τέλεια μεταξύ τους!!
Μπράβο μαμά :*
Κάπου εδώ τελειώνει το πρώτο κομμάτι των γιορτινών μου αγορών... Εσύ υπέκυψες σε κάποιο κραγιόν ή άλλο προϊόν χειλιών;;; Αν ναι σε ποιο;; Περιμένω τα σχόλια σας!!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...